24.9.2010

Why so serious?

Varoitus: tämä teksti sisältää paljon jaarittelua ja toisiinsa ei-mitenkään liittyviä epäolennaisuuksia.

Musta tuntuu, että mulla oli sunnuntai-iltana ja maanantaina kuumetta, vähintäänkin lämpöä. En tosin mitannu sitä millään kuumemittarintapaisellakaan, mutta en kyllä täysissä voimissani ollu. Maanantaihin kuului nukkumista ja The Dark Knight, joka on Heath Ledgerin Jokerin ansiosta loistava. Olin innoissani löytäessäni sen näiltä, koska oon jo pitkään halunnu katsoa sen uudestaan.

Tiistaina pötköttelin sohvalla Frendejä tuijotellen. Näillä on 9. ja 10. tuotantokaudet. En oo aiemmin kunnolla kattonu Frendejä, varmaan edes kokonaista jaksoa, välillä pari minuuttia sattumalta vilkassu. Ihan hauska ja hyvää ajanvietettä jos ei jaksa panostaa kokonaisen elokuvan katsomiseen. Kahdeksan jakson jälkeen ei iske muhun lähellekään samalla tavalla kuin Skins tai Mullan alla, tai edes Greyn anatomia tai Täykkärit, mutta ihan jees. Noina päivinä kului myös litroittain teetä.

Keskiviikko oli älyttömän lämmin päivä, vaikka täällä on jo virallisesti vaihtunut syksyyn. Aamupäivällä saatoin P:n sen teatteriharrastukseen. Mun pitää saattaa se puoliväliin sitä matkaa, tietyn kukkakaupan kohdalle ja olla sitä sitten puolentoista tunnin päästä siinä vastassa. Tässä välissä lähdin Even mukaan ruokakauppaan, koska sen piti tehdä ostoksia sen perheelle. Selvittiin hyvin sen perheen jättiautolla kolhimatta mitään tai ketään. P harrastaa myös judoa, jota sillä on kahdesti viikossa. Keskiviikkona mentiin sinne pyörillä. Ihan kiva, että näillä on mulle oma pyörä joo, mutta... Sinne judopaikkaan kestää kävellen joku reilu vartti ja pyörällä kai vähän alle kymmenen. Lähettiin kivasti viittä minuuttia ennen sen tunnin alkua sinne ja en tosiaan ollu kokeillu mun pyörää aiemmin. Satula oli aika matalalla, mutta se oli pienin mun murheista. Pyörässä on vain käsijarrut ja mulla on aina ollu jalkajarrullinen pyörä. Vaihteet siinä on ihan pimeet, siinä on seittemän vaihetta, mutta ne menee päinvastoin kuin Suomessa (kai..), siis tän ykkönen vastaa suomalaista seiskaa, jos tajuatte. Lisäksi se satula on ehkä epämukavin ja kipua tuottavin ikinä. Yritä siinä sitten päästä kiireessä nopeasti eteenpäin. Ja tosiaan autotiellä, koska näiden kävelytiet on kapeita. Tai no, niin on autotietkin, nää parkkeeratessaan kääntää sivupeilit sisäänpäin...

Tänään torstaina (täällä kello ei oo vielä yli puolenyön, eiku nytpä onkin, hups) täällä oli taas lakko (3 miljoonaa ihmistä kaduilla ympäri maata, suomalaiset vois ottaa mallia) ja tällä kertaa vain C:llä oli koulua, eli P oli mun kanssa kotona koko päivän. Pelattiin Wiitä (oon huono siinä) ja katottiin elokuva (L'aile ou la cuisse).

Musta myös tuntuu, että tää oli ehkä tylsin ja epäkiinnostavin kirjotus ikinä ja oisin voinu vaikka mennä nukkumaan tämän sijasta, mutta meni jo.

2 kommenttia:

  1. Oli tässä nyt ainakin paljon enemmän järkeä kuin mun kirjoituksissa! Mä sain tiistaina jonkun 38 asteen kuumeen ja nyt mulla on korvatulehdus, odotan INNOLLA LENTOANI.... Toivottavasti siellä on vielä lämpimiä säitä mullekin! :--)

    VastaaPoista
  2. Voi ei oot kipeenä, höh! Lentokoneen nousu ja lasku korvatulehduksen kanssa ei oo varmaan kovinkaan herkkua, mun sympatiat on sun puolella! :( Tällä hetkellä täällä sataa, mutta aamulla vielä paisto aurinko.. Täällä on muutenkin silleen, että jos paistaa aurinko nii se paistaa aika polttavasti ja on tosi lämmin, mutta heti kun aurinko menee pilveen niin on KYLMÄ, pukeutuminen on suht hankalaa :|

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.