28.1.2011

Your rendezvous rate means that you'll never be frightened to make them

Viime lauantaina oltiin underground-bileissä, kirjaimellisesti. Opittiin käytännön italiaa ja etsittiin mun korvista kynttilän ja kännykän valossa (löytyi!). Sunnuntaina iltapäivään venyneitten unien jälkeen käytiin maittavalla illallisella Notre Damen kulmilla sijaitsevassa kasvisravintolassa. En muista nimeä, mutta suosittelen sitä silti, heh.
Maanantaina jaksoin kiertää viisi (5!) tuntia alennusmyynneissä, mutta vasta viime minuuteilla löysin jotain. Oon yrittäny vältellä kaikkia pöllö-asioita, kun ne tuntuu olevan nyt (tai ainakin vielä vähän aikaa sitten oli) niin in ja supercool, mutta en voinu vastustaa noita korviksia. Huhuu!
Korvisten lisäksi mua on ilahduttanut suuresti parin viikon takainen kirpparilöytö (kaksi euroa), täydellinen villatakki. 100 % villaa, ohut mutta superlämmin, mahtavan mallinen ja värinen, parfait!
Oon myös iloinnut ja hymyillyt leveästi lukiessani tällaisia ja tällaisia rakkaushöpsötyksiä. (Mun toinen isoveli on nyt siis Meksikossa vaihdossa, kannattaa tsekata ainakin noi videot sen vaihtariblogista!)
Tää kuva kaipaa ehkä hieman selitystä. Ranskassa on sellainen perinne, että tammikuun 6. päivä (loppiaisena siis) syödään Galette des Rois, kuninkaiden torttua, jonka sisällä on aina la fève, pieni posliininen hahmo. Perheen pienin menee pöydän alle ja sanelee sieltä kenelle piirakan mikäkin palanen menee ja se, jonka palasta löytyy la fève, on kuningas (le roi) tai kuningatar (la reine) ja saa kruunun päähänsä ja valitsee itselleen kuningattaren/kuninkaan. Jokainen galette siis myydään pahvikruunun kera ja myynnissä on esim. Shrek-galetteja. Noita syödään koko tammikuun ajan, onkohan meillä syöty nyt ainakin viisi kertaa. Ja kahdesti oon ollut se onnekas kruunattava!

Tällä viikolla oon käyny joka kerta koulun jälkeen istuskelemassa Starbuckissa eri ihmisten kanssa ja pakko myöntää että ne hinnat, auts. Sain kuulla muuten ihan huipun uutisen vähän aikaa sitten, mun täti ja pikkusisko tulee helmikuun lopussa tänne vierailemaan! Pähkäilen jo mitä kaikkea haluan niille näyttää. Ainiin ja tosiaan, ens tiistain jälkeen en oo enää teini, hahaa.

4 kommenttia:

  1. tykitänpä nyt kommenteilla sua, jo toinen putkeen!! :D

    mutta pakko sanoa, että ihanat korvakorut ja just sun näköset. ja ihania rakkaushöpsötyksiä! ja lol mitä perinteitä, kannatan kyllä kaikkea mihin liittyy kakun syömistä.

    VastaaPoista
  2. Eiku just jees, kommentteja!! Kakut on on myös jees! Ja säkin oot erittäin jees! Elämä hymyilee, kaikki on jees :DDDDDDDDDDDDDDDDD

    VastaaPoista
  3. Pöllöjä on kyllä joka puolella, esim. mulla mun pikkuserkun tekemä kangaskassi, mutta kun ne on niin söpöjä! Niin ja noi rakkaustarinat, ah. (Miksen mä vois olla se päähenkilö.. :D) Ja se junatarina niistä tytöistä. Joskus olis kiva jos omassa elämässäkin tapahtuis tollaista! Mut nyt oon kyllä ihan tyytyväinen muutenkin. :--))

    VastaaPoista
  4. Oon kyllä ihan supertyytyväinen tällä hetkellä, mutta oishan se kiva jos jotain tommosta kävis :))

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.