21.4.2011

Good night good morning

Perjantaina rumpua ja bassoa, perussettiä. Lauantaina romanttinen iltakävely Seinen varrella. Sunnuntaina puistokaljottelua sekä vaalitulosten seuraamista epäuskoisena ja järkyttyneenä ihmetellen (voihan pers......u). Maanantai, tiistai sekä tämä torstai aamusta iltaan lasten kanssa, uimahallireissu x 2 + 1 kerta Pariisiin leikkipuistoon. Eilen oli onneksi vapaata, lähdin seuraneidiksi hakemaan vierailijaa Espanjasta.
Mentiin eilen illalla myös istuskelemaan hetkeksi Seinen varrelle, mutta palattiin kiltisti vikalla junalla kotiin. Sekä Pevellä että Mäyrällä oli vierailijoita, yksi siis Espanjasta ja kolme Suomesta asti. Missä minun muruseni ovat???????
Muutenkin ollu jo jonkin aikaa hassu koti-ikävä, ehkä pitkäkestoisin täälläolon aikana. Vaikka elämä on täällä ihan parasta, enkä oo katunu hetkeäkään tänne lähtöä ja oon tutustunut mitä mahtavimpiin tyyppeihin kuin ikinä uskalsin toivoakaan, niin silti. Kaipaan mun kavereita.

Beth Ditto - Do You Need Someone


Ei hitto tuo Gossipin laulajan soolo-EP toimii.

2 kommenttia:

  1. Tuulituule sinne missä muruseni on! täällähän minä olen 4 sadan ja muutaman askelluksen päässä. Älä itke ruma lapsi huomenna taas nähdään <3

    VastaaPoista
  2. leiki hetki hänen hiuksillaan jne. oon tavallista hitaampi tänään mutta soitan sulle pian kun otan junan pariisin suuntaan! <3

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.