4.5.2014

I'm in my finest hour, can I be more than just a fool?

bubble01
bubble02
bubble03
bubble04
bubble05
bubble06

Viime aikoina olen vain kellinyt onnellisessa Montreal-kuplassani ja kaikki Suomeen liittyvä on lähinnä vain aiheuttanut ärsytystä.

Ja onhan tässä ollut kaikenlaista, asumistilanne esimerkiksi on sellainen, että olen majaillut kaverien sohvilla jo reilun viikon verran.

Tuntuu, että elän jonkinlaisessa välitilassa. Lentopäivä on varmistunut ja sen ajatteleminen kutkuttelee vatsanpohjaa, muttei ainoastaan hyvällä tavalla.

Ensi kertaa Suomeen paluu ihan vähän jopa kauhistuttaa. Mutta suunnitelmia on onneksi tehty ja tylsää ei luultavasti ehdi olemaan ennen tai jälkeen paluun.

Mitä sitten jos olen rutiköyhä koko ensi kesän ja joudun lukemaan kymmenen tenttikirjaa, nyt ei parane ahdistua.

Seuraava seikkailu odottaa jo ensi maanantaina!

4 kommenttia:

  1. näillä näkymin mä vaan rennosti hengailen koko kesän, ei ainakaan paljon oo töitä tiedossa... keksitään jotain kivaa !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joooooo keksitään!!!!! jotain mihin ei vaadita paljoa rahaa, tosin... :DD

      Poista
  2. kivannäköistä kuplaelämää! mulla onneks vielä kaks kuukautta jäljellä, voi pojat että yritänkin ottaa kaiken irti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla enää 4 päivää, apua!! nauti!!!!!!!!

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.