23.3.2014

90'S KIDDO // SPICE UP UR LIFE

Tota, joo. Kiitos vaan Idalle haasteesta ja Henriikalle tämän koko jutun alulle panemisesta...

Aijaijai mua nauratti kamalasti näitä kampauksia väkerrellessä ja etenkin kuvia ottaessa. AHHAHHAH APUA! Back to the 90's todellakin, huh huh.

Lapsuudessa mulla oli aina ihan superpitkät hiukset ja vaikka en itse niille mitään osannutkaan tehdä, äiti laittoi niitä aina toisinaan jotenkin ja kaikki kaverit halusivat aina letittää ja sykertää hiuksia milloin minnekin suuntaan.

Aika usein sitä jumittuu samoihin kampauksiin ja nyt mulla on pipo pysynyt visusti päässä koko talven, joten oli hauska vähän kreiseillä hiusten kanssa kerrankin.

Tässä muutama 90's kiddo-look, olkaas hyvät:

kiddo01

Nää näyttää musta aika pelottavankin siedettäviltä, saatanpa tämmöset joskus puoliläpällä laittaa jonnekin bileisiin hehheh..

kiddo02

Hah, nää oli musta aika järkyt, mutta koska normisaparot ei oikein näyttäneet miltään, niin päätin sit letittää ne ja oivoi, ei ehkä ois pitäny.. Eikös jollain tyyliin Snoop Doggilla oo joskus ollu tämmönen kampaus..??

kiddo03

Mulla on ihan satavarmasti jossain viikki- tai kuukkiluokan (=vitos- ja kutosluokan teille jyväääskyläää ymmärtämättömille) koulukuvassa tämmönen kampaus!!! Kaikki pompulat piti tietty olla eri väriä!

kiddo04

Tää oli positiivinen yllätys ja taitaa jäädä kuulkaas ihan käyttöön asti! Luulin, ettei mun hiukset ois vielä tarpeeksi pitkät tällaiseen, mutta kappas, väärässä olin! Hiusdonitsin kaa tää ois vielä autenttisempi, ah!

No, mikä oli lemppari vai oliko kaikki ihan kamalia? Mikä oli teidän lempparikampaus lapsena? Entä lempparispaissari? Mä olin aina Baby Spice, tietty, mut kerran sain olla Geri kun mun äiti taiteili huivin ja hiusmaskaran avulla mulle punertavan polkan, ahh!

Suosittelen kaikille tällaista nostalgiatrippiä, kuunnelkaa samalla Spice Girlsiä niin johan alkaa hymyilyttää!

Ainiin, Julia, Katja ja Maukku, haluun nähä teidät ysärihiustyyleissä!!

6 kommenttia:

  1. no aww !!! noi kampaukset näyttää ekstrakivoilta sun otsatukan ansiosta !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no hih kiitos! alan itekin nyt jo pikkuhiljaa lämmetä tälle otsikselle :---)

      Poista
  2. :D eka ja vika on oikeesti hienoja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noku nii munkin mielestä!! :----D sporttasin jo eilen tota vikaa lookkia innoissani :)))

      Poista
  3. Voi ei, onko pakko :---------------D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ON!!! >:-----) no ei vaa, ei tietenkään mut voin sanoo, et hauskaa oli :----D

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.