29.5.2013

If I stay here, trouble will find me

IMG_20130526_212427

IMG_20130525_113936

Mulla on kaikki niin hyvin täällä.

Paremmin kuin hyvin, itse asiassa.

Tampere ei ehkä paikkana ole kaikista ihmeellisin, mutta olen löytänyt ympärilleni ihmeellisiä ihmisiä. Ne sanoo mulle yllättäen, että olen ihana, arvaamatta, kuinka paljon sitä tarvitsen juuri sillä hetkellä.


Ja silti musta välillä tuntuu, että:

if I stay here, trouble will find me

Tai ehkä pikemminkin, että:

if I stay here, I'll never leave


Enää mulla ei ole tarvetta paeta, mutta en halua jäädä liiaksi jumiin.

Siksi lähdenkin syksyllä.

En vielä tiedä minne, mutta senkin pitäisi varmistua ihan pian. Jännittää.


PS. Taidan kuunnella The Nationalia vielä vanhana mummonakin. Uusi albumi on ihan tajuton.

PPS. Joku sanoi lauantaina baaritiskillä kahden jälkeen, että tuoksun hyvältä mutta mulla oli liian kiire tanssimaan.

10 kommenttia:

  1. Kyllä Tamperekin on aika ihmeellinen.. :-)

    VastaaPoista
  2. "If I stay here, I'll never leave"

    tuo ajatus pyörii mielessäni liiankin ussein... ja usein olen sitä myös noudattanut ja muualle lähtenyt

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. paikalleen jääminen on vain niin helppoa ja turvallista. mutta pitääkö elämän aina ollakaan noita kahta? valintoja, valintoja.

      Poista
  3. hahha iha crazy musavideo! mut ihana toi pikkupoika tuitui:)
    ja joo o meijä perheel/vanhemmil on sama juttu, ettei koskaa malteta pysyy paikallaa:D meinaa me matkustellaan iha sairaan usein, ja laskeskelin tässä että ei olla taidettu ikin asuu kuutta vuotta pidempään yhessä kaupungissa (tai maassa, ku niitäki on tullu kierreltyy:D) nyttenki ku tuli taas 6 vuotta täyteen täällä nykysessä kaupungissani, niin ollaan kesällä muuttamassa jo helsinkiin! :D
    tollases menos on hyvii ja huonoi puolii, mut se on selvästi tarttunu myös muhun:)
    äääks kerro heti ku tiiät mihi oot menossa!! ja kui pitkäks aikaa:o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toi video on kyllä ihan huippu, tuon pikkupojan takia etenkin :--)

      mua jostain syystä hirvittää ajatus, että eläisin koko elämäni jossain samassa paikassa, kaupungissa tai maassa. matkustelua voi tietty harrastaa, vaikka koti löytyisikin aina samasta paikasta, muttei se ole yhtään sama juttu. ehkä joskus vanhana asetun aloilleni, mutta nyt tuntuu siltä, että tekis kiertää koko maailma heh :))

      ja kerron toki heti kun selviää :)) enköhän tule sitä tänne aika suuresti hehkuttamaan haha :-D

      Poista
  4. The National ei kyllä petä koskaan, toi uusi levy on just niin huikea kuin edellisetkin. Jos lähdet syksyllä, et oo varmaan tulossa kattomaan niitä lokakuussa?

    Mäkin haaveilen välillä lähtemisestä ulkomaille (olettaen siis että tuo lähteminen viittasi siihen), vaikka mullakin on Helsingissä asiat paremmin kuin hyvin. Mut ilmoittauduin ensi vuodeksi proseminaariin, eli ainakaan vuoteen ei vielä maisemanvaihdos kutsu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juuh, ulukomaille sydämeni halajaa! :---) mietin lähtemistä jo vuosi sitten, mutta päätin kokeilla tamperetta vielä hetken. nytkin tuntuu, että kaikki on täällä ihan kesken, mutta pakko lähteä kun on mahdollisuus, eikä oikein mikään pidättele mua täällä :)

      ja plääh, totta kai the national tulee suomeen just sillon, kun oon poissa täältä! >:((( mutta eiköhän se esiinny sielläkin, minne olen luultavimmin menossa ;-)

      Poista
  5. Minä en tiiä miks, mutten ole aiemmin vielä syvemmin perehtynyt kirjotuksiisi. Nyt tein sen, ja mietin miksen ole tehnyt sitä aiemmin. Ensinnäkin, rakkaus The Nationalia kohtaan, toisekseen; viha-rakkaussuhde Jyväskylään. Kaiken lisäks pidän tavastasi kirjoittaa ja järkeillä asioita, he!

    Ja sitten tahdon sanoa, että siellä on hyvä olla, missä on omat ihmiset. Ja kakkua aamupalana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei vain ja kiitos paljon kommentistasi! tästä tuli hyvä mieli :'--)

      niin, ei sitä kyllä elämässä paljoa muuta tarvitse, kuin hyviä tyyppejä ja kakkua. mun omat ihmiset on nyt täällä, mutta onneksi ne on täällä edelleen, kun palaan. kakkua ja tulevia omia ihmisiä on onneksi toisella puolella maapalloakin, tai näin ainakin oletan :-)

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.